poniedziałek, 27 stycznia 2014

Witam serdecznie :))))

Siemka tutaj Kasia :)) Mam dwa blogi co niezbyt mi się udały :DDD Więc postanowiłam zrobić jeszcze jeden. Może to dziwne ale w każdym moim opowiadaniu główna bohaterka ma na imię Roonie tutaj też tak będzie. Po prostu podoba mi się bardzo to imię xd Nie wiem dlaczego i tak tak Wziełam to częściowo od Roonie Diamond xd no i co ,że to chłopak !!? Dobra przejdźmy do rzeczy bardzo by mi zależało by ktoś to czytał więc ten blog musi być wyjątkowy ( zapewne nie będzie ale trudno) Więc tytuł "Śpij Julio... Romeo nie przyjdzie" Czemu taki tytuł? Bo chyba każdy wie ,że jak nie widzisz bloga a tytuł jest całkiem to cię przyciąga. A według mnie ten tytuł nie jest zły. TŁO. Więc na chwile obecną nie wiem jak ma wyglądać Roonie po prostu nie mam pomysłu. Ale można już stwierdzić ,że opowiadanie będzie o Janoskians :DD.
Wiecie zawsze główna bohaterka była bardzo wysportowana. Nie wiem dlaczego tak było. Może dlatego ,że ja uwielbiam sport. Dobra wracając ona będzie trochę odwrotnością mnie :) Czyli umie śpiewaći super tańczy. A i jeśli ktoś ma pomysł jak może wyglądać Roonie to przyjmuję każdy komentarz :)). I jeśli chcesz to powiedz koledzę , koleżance o tym blogu :DD Nie będzie taki DOBRY jak Danger Lub Creeper ale trudno chcę spróbować by nie żałować. Mam świetne pomysły na prawdę. Lecz nie umiem ich przelać na kartkę czy napisać na komputerze. Więc na prawdę blog może nie być hitem. Wow dużo się rozpisałam. Myślę ,że prolog dodam dziś. A może nawet 1 rozdział. A i jeszcze jedno rozdziały będą najpóźniej co 13 dni. A mogę również pojawiać się codziennie co dwa dni trzy.. i tak dalej i tak dalej. No to do zobaczenia :)) BUZIAKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz