środa, 29 stycznia 2014

ROZDZIAŁ 4.1/2


-Roonie Hope z Lukiem Brooksem. I to jest tak możecie kojarzyć swoje nazwiska lecz siebie nie zobaczycie. Dopiero pod koniec występu. A jako pierwsi wystąpią Hope i Brooks - Nie no super. Nie dość, że dziewczyny zabijają mnie wzrokiem i nie wiem z kim śpiewam to do tego będę pierwsza. Lepiej być nie może. Gdy się rozgrzewałam podszedł do mnie jakiś koleś zdaję mi się, że ochroniarz i powiedział bym poszła za nim.
Dotarliśmy na scenę, w połowie był sznurek na którym był jakiś koc czy coś. Więc to tak zrobili by nie widzieć siebie.

Klub był przepiękny. Udekorowali go jeszcze bardziej ,bo w końcu konkurs. Na widowni zauważyłam również Lex patrzyła na drugą stronę sceny ,gdzie znajdował się owy chłopak,z którym miałam śpiewać. Gdy wreszcie raczyła obdarzyć mnie spojrzeniem pokazała kciuk w górę. Czy to ma znaczyć ,że jest przystojny? Zdaję mi się ,że tak. Piosenka się zaczęła a ja przed sobą miałam telewizor ,to tak jagby karaoke. Melodie skądś znałam ,a tak już wiem co to za piosenka PINK- JUSTI GIVE ME A REASON. Gdy pojawił się tekst a piłeczka zbliżała się do niego wydałam z siebie śpiew

Right from the start 
you were a thief, you stole my heart 
and I your willing victim
I let you see the parts of me
That weren’t all that pretty
And with every touch you fixed them.
Now you’ve been talking in your sleep - Oh oh
Things you never say to me - Oh oh 
Tell me that you’ve had enough
Of our love, our love.

Just give me a reason,
Just a little bit’s enough,
Just a second, we’re not broken, just bent 
And we can learn to love again
It’s in the stars,
It’s been written in the scars on our hearts
We’re not broken, just bent 
And we can learn to love again!


I w tym momencie uświadomiłam sobie jak bardzo lubię występować przed publicznością. To  jest coś niezwykłego wszyscy słuchają cię uważnie.Jedni się uśmiechają ,drudzy udają wielkich znawców muzyki a inni po prostu się świetnie bawią słuchając cię. Gdy tekst zmienił swoją barwę na zielony znaczyło to ,że teraz śpiewa druga osoba. Hymm na prawdę ten chłopak świetnie śpiewa. Nawet nie zorientowałam się gdy skończyła się piosenka a wszyscy stali i klaskali ,czułam się nieziemsko.

P.O.V LUKE
Ehh błagam bym miał jakąś dobrą dziewczynę ,bo naprawdę chcę pokazać Beau ,że dam radę przejść dalej.
Ja czekałem na scenie i dziewczyna miała przyjść w ciągu 5 minut. Nie wiem tylko jednego ,po co to prześcieradło między nami. Rozumiem nie mogę jej widzieć bla bla bla. Gdy usłyszałem ,że ktoś przyszedł po patrzyłem na chłopaków. Każdy z nich patrzył na moją hmm  wspólniczke ? Chyba mogę ją tak nazwać? Lekko zakaszlałem by zwrócić ich uwagę na sobie ,gdy w końcu mi się to udało zapytałem spojrzeniem czy ładna. A wszyscy na raz pokiwali głową. Haha nie powiem śmiesznie to wyglądało bo każdy ślinił się na jej widok. Tylko nie ja no ale cóż po piosence wreszcie ją zobaczę. Nagle rozbrzmiał anielski głos. Wygramy to na 100% gdy przyszła moja kolej i ja próbowałem tak dobrze zaśpiewać jak ona. Koniec. Wszyscy wstali i klaskali a koc między nami spadł. Gdy ją ujrzałem po prostu brak było mi słów by ją opisać. Ona tylko powiedziała :
-Hej. Jestem Roonie. Świetny występ -uśmiechnęła się ,teraz to mnie zupełnie powaliła.
-Cześć Luke. Tak ty również świetnie śpiewałaś.
-No gołąbeczki schodźcie ze sceny bo teraz następna para -zeszliśmy ze sceny a ona poszła do jakiegoś stolika gdzie siedziała inna dziewczyna ,ja natomiast usiadłem koło chłopaków.
________________________________________________________________________________
To jest pierwsza połowa 4 rozdziału. Co wy na taką akcje ?
Mam nadzieję ,że się spodoba :))
I oczywiście tak jak zawsze obrazek w prezencie :DD

1 komentarz:

  1. Gshfgdjdvdjdnsvdh
    Wybacz nie wiedzialam co napisac xd
    Siper rozdzial ^^

    OdpowiedzUsuń