wtorek, 28 stycznia 2014

3. We can't stop ...

    Kto chce tak szybko umrzeć ,że budzi mnie ? Aa tak mogłam się domyśleć ,że Lex oczywiście.
-Hej ubieraj się w fajne ciuchy bo idziemy pozwiedzać miasto
-Lexx!! Wczoraj to robiliśmy
-Ale dzisiaj idziemy zapoznawać się z kolesiami więc albo ruszysz dupe albo będziesz miała przechlapane.
-Dobra daj mi pół godziny
- Dobra ale się śpiesz - Gdy wyszła z pokoju ja wywaliłam całą szafę by znaleźć odpowiedni strój. Super będę to musiała później posprzątać ;//. W końcu zdecydowałam się ubrać :
 A w;psy rozpuściłam

No dobra chyba nie wyglądam tak źle. Przejrzałam się ostatni raz w lustrze i mogłam wyjść z pokoju by zjeść śniadanie.
-Cześć wszystkim
-OO cześć Roo jak chcesz to Lex już czeka gotowa i ma pieniądze. Zjecie na mieście ok?
-Spoko to do zobaczenia.
-No do później -dał mi buziaka i poszedł na górę. Ja natomiast wyszłam z domu i spotkałam Lex przy furtce.
-To co ? Idziemy podbijać miasto?
-Taa pewnie.Chyba ty -Lex była na prawdę ładną dziewczyną dlatego zawsze miała powodzenie u chłopaków. Tego na prawdę jej zazdrościłam.
-Dziewczyna nie widzisz jak się za tobą oglądają faceci ? Ślepa jesteś ? Czy co ?
-Dobra weź. Gdzie idziemy ?
-Może chodź na lody i plaże??
-No okej :)) -kupiłyśmy sobie lody. I szłyśmy na plażę. Usiadłyśmy na piasku i rozmawiałyśmy gdy wpadła nam piłka pod nogi, podniosłam wzrok i spotkałam te same oczy co na lotnisku.
-Hej podacie ?
-Pewnie-podniosłam piłkę i im rzuciłam. Było tam jeszcze 4 innych chłopaków.
-Ej zbieramy się Lex ? Miałam dzisiaj dodać na youtube filmik.
-Spoko -zebrałyśmy wszystkie swoje rzeczy. Szłyśmy tylko jakieś 10 minut to plus mieszkania blisko plaży. Weszłyśmy do domu a ja od razu pobiegłam do mojego pokoju. Może jakąś piosenke nagram albo teledysk o już wiem!! A tak po za tym nie jest jakoś bardzo popularna ale jednak mam dużo subskrycji i tak dale.
-Ej Lex nakręcisz mnie ! ? 
-Tak pewnie już idę- Ja wyjełam kamerę a jak Alex weszła podałam jej. Wzięłam moją gitarę.Pierwszą piosenką była TA a później TA
Gdy Lex przestała kręcić. Powiedziała jak świetnie wszyło ehh nie lubie czegoś takiego.
-Ej a może idź do jakiegoś konkursu ?? 
-Niee ,nie mam aż tak dobrego głosu.
-No weź przynajmniej spróbuj. Ja już mam ulotkę do jednego.
-Co ? skąd ? jak ?
-Gdy wracałyśmy leżała na ulicy to pomyślałam ,że wezmę.
-Dobra kiedy to jest ?
-Dzisiaj o 17 przesłuchanie
-I teraz mi o tym mówisz??!  Nawet nie wiem jaką zaśpiewać ..
-Coś się wymyśli.
-To co teraz robimy ? To jest dopiero za 2 godziny..
-Dobra więc Roo wybierzemy ci strój uczeszemy i zrobimy próbę co ty na to ?
-Wiesz jak cię kocham ?
-Wiem -obie się zaśmiałyśmy 
-Dobra to wybieramy ciuchy laska! 

PÓŁ GODZINY PÓŹNIEJ 

-Masz coś Lex ?
-Tak chyba tak.
-Serio ?! Wreszcie !! 
-Pokazać ci ?
-Nie wiesz nie pokazuj- powiedziałam z ironią 
-Okej więc tak postanowiłam ci przyszykować luźny ale taki wiesz okazyjny strój.O to on :

-Wow. Nie wiedziałam ,że mam w szafie coś takiego 
-Ehh dobra włosy zostawiasz makijaż zrobiony to teraz jaką piosenkę śpiewasz ? 
-Zobaczymy jeszcze. A teraz jedźmy bo zostało mało czasu- pojechaliśmy mieliśmy utrudnienia ponieważ nie wiedziałyśmy dzie to jest.Na szczęście jakiś kierowca nam powiedział.
-Witam wszystkich. Otóż ten konkurs wygląda tak. My dobieramy was w pary i dajemy piosenkę wy śpiewacie ją w klubie i tutaj będą się liczyły głosy widowni więc tak. Niech wszyscy napiszą na kartce swoje imie i nazwisko a za chwilę odbędzie się losowanie. Powodzenia ! - super. Moge trafić na jakiegoś ćwoka lub co gorsza chłopaka co będzie śpiewał o niebo lepiej ode mnie i mu zepsuję wszystko. Dobra,wyjęłam kartkę i napisałam Roonie Hope i dałam do jakiegoś kartonika. 
-Okej! Mamy wszystkie kartki więc pora losować . Julia Mozz będzie z Danielem Cazadi -blA BLA BLA nie słuchałam do puki nie przeczytano mojego imienia - Roonie Hope z ........
____________________________________________________________________________
Taka końcówka :DDD Uwaga proszę a właściwie błagam komentujcie :)))
 Kocham to !! ( to niżej) sorki za taką jakość ;// 

 

1 komentarz:

  1. Hahaha I ten gif... A kto na nim jest tak wgl? XD Juz widze jak Roonie ze swoim partnerem rozwala system xd

    OdpowiedzUsuń