poniedziałek, 27 stycznia 2014

PROLOG

Ehh jak w każdym blogu piszę to ud razu. JA TU TYLKO OPISUJĘ POCZĄTEK. Ponieważ ja sama nie czytam prologów bo tam od razu opowiadają całe opowiadanie i wiem jak sie to skończy i to mnie bardzo wkurza. Więc proszę bardzo o to mój prolog
_________________________________________________________________________________



 Roonie. Roonie Hope. Dziewczyna mająca 17 lat pięknie śpiewa, super tańczy CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ ? Ona chciałaby mieć rodziców .... Nienawidzi o tym mówić bo sprawia jej to ból...
Lecz stara być się optymistką Już rok minął od kiedy nie widziała swoich rodziców.
Z kim mieszka? Jej mama miała siostrę a ta siostra miała córkę w wieku Roonie nie była tylko jej kuzynką. Była jej PRZYJACIÓŁKĄ taką najlepszą od serca. I od roku z nią mieszka. Alex boo tak miała na imię owa kuzynka też bardzo przeżyła nie tylko śmierć cioci i wujka lecz też cierpiała widząc swoją najlepszą przyjaciółkę która płacze każdej nocy... Alex wpada na super pomysł czy to im się uda? Czy mama Alex zgodzi się? Dowiecie się o co chodzi czytając ten blog.

_________________________________________________________________________________
No to mamy :)) Mam nadzieję ,że prolog się podoba :DD Buziaczki do 1 rozdziału :**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz